blodiga krig och fullarver

ack, jag har sjunkit lågt och bloggar ihop poäng i hopp om att jag ska få tillräckligt för att byta ut dem mot roligheter.
dock finns det ett fåtal bloggar där som är kul att läsa men alldeles för många tråkrrumpor som klistrar in tagna recept eller tror de vet allt om världen fast de inte fyllt atron än..
sen finns det egotrippade fjollor som röstar på sig själv från olika konton.. och röstar ner de bra bloggarna.

det har blivit ett litet krig av det hela, mesvulvorna (f-ordet var för vulgärt:P) röstar ner, andra blir arga och röstar ner dem tillbaka, och m.v/f. spammar massa skit...

ibland är det spännande att följa det hela men ibland undrar man hur folk kan vara så bittra och desperata att de måste rösta på sig själv och rösta ner alla andra... har de verkligen inget bättre för sig?
de kunde kommit hit med sin bittra aura och dödat de äckliga bananflugorna som invaderat mitt kök igen!


Kommentarer
Postat av: Sören

Borde jag känna igen mig som en egotrippad fjolla...? Jag känner mig träffad rakt i mitt egoistiska hjärta.

2009-06-16 @ 04:13:27
URL: http://pussypalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0