cuz we are friggin kings

håll för handen käraste medelmåtta så att du inte bländas av den starka gloria av bitterhet, manlig svettlukt och gammalinsikt som vi så kärt besitter.
vi är kungarna av alla!
och ni är... lyckligt populära medelmåttor utan bitterhet, svettstank (ni döljer den bakom två liter parfym) och gammalinsikt (det ni har i huvudet är naivitetens lycka med tankarna fokuserade på snygga kläder, snygga människor, snygga bilar och annat materiellt snyggt)..


jag har nyss fått höra att en av kungarna är nysingel (det låter tjusigare med nysingel än nydumpad) och förra veckan fick jag höra samma sak av min lilla sömmerska... det känns som en liten trend..
nåväl, idag har jag tillbringat dagen i stora malmö med min lillebror och sedan med min man och hans bebis Foxy. solen sken, min kappa blev nedkissad av lillakatt när jag kom hem och allt tyder på att det är sommar.
terminen för de pluggande satarna är över och alla lämnar söta lund för resor till hemmen eller utlandet...
mammas jobbpass ökar och jag får passa balto desto  mer...

imorgon planerar jag en tripp till malmö för bitterhet, peppning och gammelsamtal på hög nivå.

nu ska jag strax sova.

tata in ze night

Kommentarer
Postat av: mysterium

hoppas du får/får tag på en ny kappa/jacka!



god natt!

2009-06-23 @ 02:49:22
URL: http://katthuset.se
Postat av: Sören

Jag vet inte om det är en trend som jag gillar. Har bestämt mig för att den nästa som säger "plenty of fish in the sea" ska jag slå på käften. så bitter är jag!

2009-06-25 @ 15:22:05
URL: http://pussypalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0