det hårda livet

jag lever väldigt olika.... ibland kan det gå flera dagar då jag bara är hemma utan att mingla med folk och ibland blir jag kidnappad i dygn.

igår for jag till stora stygga malmö..kom därifrån idag och for raka vägen till käraste Balto som jag passade i flera timmar. vi fikade, tittade på tv och var ute på promenad och bus. dock skällde han på en hund och lykades hoppa fram en meter så att jag fick en friktionsskada av kopplet på ett finger.. ack.

nåväl efter det for jag in till stan och blev kidnappad för kaffemingel och skitsnack/ spännande samtal med el goat  och hem kom jag inte förrän mitt i natten idag.

nu hade jag velat ta ett bad.. men grannarna hade väl stämt mig eller något och ringt hyresvärden och klagat på att jag hindrar dem från att sova.. så det blir kaffe, choklad och musik med lillakatt.

imorgon känner jag för att fulshoppa på stan och införskaffa ett skånekort, det kan ju vara bra att ha.

toodels noodels på er småpudlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0