heliga sommar

för att knyta an till Sörens nya liv som singel så kan jag informera om att jag också är det :P
jag har ju träffat herr besvärliga men ändå charmiga oxie-man (kajsa döpte honom och jag gillade det för det lät lika farligt som stureplans profilen). han har inte blivit kallad för sitt namn särskillt mycket, vissa kallade honom för "kidnapparen" för att jag kidnappades till Orten som inte får nämnas vid namn.

nåväl, jag har ju tillbringat större delen av våren med att kidnappas av denne människa tills det domnade av väldigt mycket när herr man i fråga återkom från en resa till thailand (två svenska killar åker till thailand...ja vi vet vad som händer där :P)
nåväl, kidnappningar utlovades men det blev inte riktigt av och jag tröttnade. jag gillar ju att bli matad och nudlar å all ära men jag ska ju bli fed å grann..det blir man väl inte på smala långa saker som liknar pasta?
iallafall så fick jag mycket stiligt formulerat att jag är rolig att hänga (häng enl SAOL är en overksam vistelse med eller följa tätt efter,tex i löpning) och att han diggar mig (tycka om enl SAOL ,tex. jazz).

nåväl, idag så blev det konstaterat att jag inte är tråkig men fortfarande singel och fri som en lärka.. jag gjorde en ful grej och skrev ett pop-up-meddelande på facebook haha. internet FTW. internet är annars bra på så sätt att man hittar väldigt roliga grejer, sören hittade en kille till mig (ja han är snäll käraste kung av pussypalace) som verkar gilla sitt yttre och som så charmigt nog lyssnar på sin egna musik. man kan även hitta info om folk som man inte visste om,
tex vet jag nu att någon jag känner är en livsnutare.. vad det nu innebär.

sören föreslog sågning (men vad har han sågat nu när han är bitter i sina inlägg om en viss tjej?) och denna gången kan jag inte informera om manliga funktioners brister eller en mamma som pussar på pannan...
jag blev serverad kaffe (förvisso snabbkaffe men efter två liknande fall så orkar jag inte må illa av det) och fick god mat de första två månader (framsteg då förra bara serverade kokt frusen broccoli och pommes utan olja).

nåväl, jag har fortfarande det där sommarkortet och nu kommer jag spara in max två resor i veckan (en dit och en tillbaka) så är det någon som har något förslag på hur dessa kan spenderas så blir jag glad:)

Kommentarer
Postat av: mysterium

jag är singel också, tänkte bara säga det...

2009-06-30 @ 03:22:44
URL: http://www.pointblog.se/?go=mysterium
Postat av: Sofia Kh

då får du sluta dig till gruppen och blogga om det :p

2009-06-30 @ 04:16:36
URL: http://primusinterdementes.blogg.se/
Postat av: Daniel

å en singel till!

2009-07-02 @ 09:26:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sören

Jag får tacka för all denna reklam! Jag framstår nästan som en vis profet i din blogg, vilket ju är ganska långt från sanningen.

2009-08-09 @ 01:00:52
URL: http://pussypalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0