hemkommen

suck nu sitter jag hemma i soffgropen och ser hur det ljusnar där ute.
kom hem för drygt en timme sen.
allt var frid och fröjd tills ett par ungdjävlar kom fram och började dryga som fan, ett tag trodde jag att den ena som redan hade snedtänt en aning på spriten skulle gå till anfall försöka slå ner geten.
hans kompis lugnade honom och de gick ifrån.. och sa att jag var en hora... och att jag inte ens var särskillt snygg.

klockan är nu över fyra.. jag borde sova men då lär jag väl försova mig till baltopassningen, det känns som det iallafall. sömnen har jag tappat kontrollen över..men det ska nog bli bra igen..
jag tror jag ska se om jag minns lösenordet till mitt käraste onlinespel p.w. det var ett tag sen jag pysslade om mina små gubbar där ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0