jag ger mig en morgon

det är inte optimala tider för en bitterstrumpa som jag just nu.
svart på vitt finns det mesta att få tag på... och svart på vitt förvrängs sanningar...trots minnets enorma kraft.

nåväl, en stund ute i luften är alltid en stund i friheten.
kan man inte gå får man hitta sitt gamla glitter...

och ett bakslag är aldrig ett återfall..

jag ger mig en morgon, nya andetag, och vem vet?
kanske kan jag glädjas åt den vackra dag som föds för stunden...
om inte sömnen hinner ifatt mig... eller den täta dimmans vidriga makt.

men visst...
lugnet efter stormen.. är ändå för heligt bra ändå..
jag borde ha lärt mig ett och annat förnuftigt...menvafan...jag är ung och naiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0