mitt i natten inför midsommar

imorgon (numera idag) är det midsommar, fåglarna viskar regn och jag vet inte alls om de har rätt. jag kollar fan aldrig på vädret förutom när jag tittar ut genom fönstret eller råkar befinna mig utomhus.

Jag missade totalt att systemet inte har öppet imorgon så förrådets tomhet drabbar mig nu hårt, ingen snaps-inga snapsvisor, ingen punsch- ingen punschsång, inget vin-ingen lambo, ingen öl- ingen manlighet.
så vad gör man? ska man köpa tre flak billig fulöl på willys imorgon?

och vad ska man ha på sig? jag är alltid snygg muahaha men man behöver kanske inte klä sig som en hemlös för det.

och vilken fest ska man ta? ska man fira med den snyggaste av alla- min käraste man och bebishunden jag inte fått träffa än eller ska man vara söt och trevlig och välja den första festen ändå?

för övrigt har jag fallit tillbaka i sommarmatlagningen, idag blev det potatissallad och fantasifullt nog pastasallad senare.
men de blev goda.. men jag behöver köpa vinäger!

igår (numera iförrgår) så var det party FTW hos nadel, det var väldigt kul, den enda bilden på mig jag blivit taggat på är smaklöst ful så med all makt så vägrar jag lägga upp den här muahahahaha!
istället kan ni få äran att beskåda mina fina webbyshots
.lillakatt är man..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0