så byter jag plats igen

ute blåser vinden för kung och fosterland men den når inte mig och kattaskrållena här inne,
en letar efter osynligheter och den andra sover i fönsterkarmen, själv sitter jag givetvis i min soffgrop:)

gamlabloggen tröttnade jag på haha. så nu blir det dumheter såsom flytt hit istället.

jag ska brygga mig en ny laddning av kaffe, välja kläder inför kvällens roligheter (Ana-chan tar studenten) och sen blir det hela vägen till Balto som gäller :)

jag har tvättid klockan nio men känner att jag inte riktigt orkar tvätta idag, hann ju faktiskt med en liten del igår så det får räcka ett tag framöver (man kan ju inte vara huslig kvinna jämt! min manlighet klarar inte av det =P).

nu får soffgropen klara sig själv en stund, kaffekaffekaffe är det som gäller och klädfunderingar.. ack vilka allvarliga grejer :p

Kommentarer
Postat av: mysterium

jättefin blogg!!

2009-06-16 @ 07:16:30
URL: http://www.pointblog.se/?go=mysterium

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0