seriös mätter

nu är det ljust och stilfullt grönt ute och jag är fortfarande vaken, det är förvisso ingen konst för mig men nu börjar svårigheterna, jag ska lyckas undvika narkolepsiinfall såsom att råka somna när jag matar lillakatt i sovrummet innan jag åker till stan och lämnar papper, köper finkaffe för pengar jag borde köpa... strumpor för istället.. sen ska jag vidare till balto.
där ska jag hålla mig borta från golvet och soffan som jag har råkat somna på ett antal gånger för efter gångerierna med hund så väntar en fikastund på stan med el ryska kompis.

nu ska jag hoppa in i duschen sen måla naglarna, dricka kaffe och sminka mig för att fördriva tiden tills jag tar en lagom buss in till den alltför civilicerade stadskärnan.

Kommentarer
Postat av: mysterium

...och sova har aldrig varit ett alternativ?

2009-06-24 @ 08:24:27
URL: http://chris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0